close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

השתלמויות איפור על ידי מיקי בוגנים

מערכת שורשב אלול, תשעט02/09/2019

הידעתם כי בית הספר לאיפור של מיקי בוגנים מציע בין היתר קורסים מקצועיים והשתלמויות שונות במגוון נושאי איפור?

תגיות:
מחפשים השתלמות מקצועית בנושאי איפור המתאימה למאפרים מקצועיים ובעלי רקע מתאים? הידעתם כי בית הספר לאיפור של מיקי בוגנים מציע בין היתר קורסים מקצועיים והשתלמויות שונות במגוון נושאי איפור? אם אתם מחפשים בית ספר מקצועי לאיפור המציע קורסים והשתלמויות למאפרים מקצועיים כדאי לכם להירשם להשתלמות מקצועית וייחודית בבית הספר לאיפור של מיקי בוגנים.

מידע כללי אודות בית הספר
מיק בוגנים הוכתר לא פעם כאיש המקצוע
המוביל והמשפיע ביותר על תעשיית האופנה והיופי בישראל. הוא נחשב לדמות מרכזית בתעשיית היופי והטיפוח, וידוע כמאפר וכמעצב השיער המוביל והטוב ביותר בארץ. הקריירה המשגשגת והענפה שלו והביקוש הרב לשירותיו על ידי מיטב הכוכבות והסלבס בישראל ובעולם, כל אלו ועוד גרמו לו להקים את בית הספר לאיפור.

כיום, מיקי בוגנים שולט ומנהל שני עסקים מובילים בתחום היופי ועיצוב שיער, בסטודיו שלו המשמש גם כמספרה אפשר לעבור מגוון טיפולי יופי, איפור מקצועי לכל מטרה ובמגוון סגנונות וכמובן ליהנות מעיצוב שיער על ידי אמן מוביל בתחומו. במקביל, הוא מנהל את בית הספר לאיפור, בית הספר הוקם ללימודי מקצועות האיפור והמקום פועל בלב רמת גן, במיקום נוח ומרכזי, בסמוך לתחבורה ציבורית.

חשוב לדעת כי במהלך השנים מיקי בוגנים ייצג בהצלחה מרובה מותגים בינלאומיים מוכרים ואיכותיים, ביניהם לוריאל, איב סאן לורן מייבלין ניו יורק ועוד. כיום הוא גם משווק ליין מוצרים משלו. בנוסף, הוא חתום על מיטב הקמפיינים המסחריים של רשתות האופנה המובילות כאשר הוא שימש כמאפר ומעצב שיער של הדוגמניות בהפקות האופנה ובקמפיינים, לכן אין זה פלא כי רבים בוחרים השתלמויות מקצועיות בבית הספר שלו.

השתלמויות מקצועיות למאפרים מנוסים
תחום האיפור הולך ומתפתח כל הזמן, מוצרים חדשים יוצאים לשוק, טכניקות איפור חדשות כובשות את העולם, וסגנונות איפור חדשים הופכים לטרנדים והלקוחות של המאפרים המקצועיים דורשות מהם מראה איפור טרנדי, עדכני ומלהיב. כדי לרכוש ידע וניסיון בטכניקות איפור חדשניות מומלץ להירשם למגוון השתלמויות איפור בבית הספר של מיקי בוגנים. צוות מקצועי ובעל ידע מעמיק בכל סגנונות וטכניקות האיפור מעביר את הידע בצורה חווייתית, הלימודים בבית הספר מהנים ומבוססים על כיתות לימוד קטנות ומאובזרות היטב, כאשר מעבר לידע התיאורטי מתנסים באופן מעשי בשיטות ובטכניקות האיפור המתקדמות אותן לומדים בהשתלמות.
כדאי לדעת כי ההשתלמויות המקצועיות מיועדות למאפרים מנוסים ומקצועיים. כל מאפר מקצועי המעוניין לשדרג את עבודתו, לרכוש ידע עדכני וללמוד טכניקות איפור מתקדמות וייחודיות יכול לבחור את ההשתלמות המתאימה לו ביותר, יש מגוון נושאי לימוד לכן כדאי לעקוב באתר של בית הספר של מיקי בוגנים אחרי פרסום ההשתלמויות ומועד פתיחת הקורס, בין ההשתלמויות הפופולריות בבית הספר:
• השתלמות לאיפור ערב מעושן
• השתלמות לאיפור כלות
• השתלמות לאיפור ערב זוהר
• השתלמות לאיפור שזוף
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה